Apple Device Management

Åben Macbook Pro

Administration af Apple devices

Apple Device Management er en del af ENVO Device Management.

Med Apple Device Management sørger vi for, at du ved præcis hvilke enheder du har og hvem der bruger dem, at dine medarbejdere har nem adgang til alle de programmer og applikationer I har behov for, og vi sikrer at forhenværende medarbejdere ikke har adgang til din virksomheds data.
Det tager os 3 dage, også har du fuld kontrol og sikkerhed over dine Apple-enheder.

Hvis du allerede har et eksisterende Microsoft-miljø, sørger vi for at miljøerne er samstemt, så du nemt og effektivt kan administrere alle medarbejderes enheder.

Få kontrol over enhederne i din virksomhed

Har du mistet overblikket?
Med Apple Device Management hjælper vi dig med, på kun 3 dage, at få styr på din virksomheds Mac-enheder.

De Mac-enheder der i dag ikke er administreret i et mangement system, kan du hurtigt og nemt få administreret, så du bl.a. sikrer at det kun er de der bør have adgang til din virksomheds systemer og data, der har det. Du får kontrol over hvilke enheder der bruges af hvem, og hvilke ansatte der har adgang til forskellige systemer og data.

Hvis du allerede har et eksisterende system, kan vi også integrere dine Mac-enheder det.

Macbook, iPhone og iPad

Få overblik med Apple Business Manager

Apple Business Manager er en webbaseret portal, der hjælper jer med at implementere iPhone, iPad, Mac og Apple TV. Og I kan nemt give medarbejdere adgang til Apple-tjenester, administrere tilmelding af enheder samt distribuere apps, pro­gram­mer, bøger og software – alt sammen fra ét centralt sted.

ENVO IT anbefaler alle virksomheder som har Apple enheder at oprette Apple Business Manager, som iøvrigt er gratis – og vi hjælper gerne.

Hvorfor bruge Apple Business Manager?
Så nemt er det
Trin 1

Analyse og design

– Vi taler med din IT-afdeling og/eller udvalgte medarbejdere (foregår remote), for bedst muligt at kunne identificere jeres behov.

– Vi kortlægger hvilken software, nødvendige politikker og øvrige påkrævede opsætninger der er behov for (fx. WiFi og lignende.)

Trin 2

Valg af management system

I samråd med jer, vælger vi hvilket mangement system der vil være ideelt for jeres virksomhed.

Trin 3

Konfiguration

Vi hjælper med opsætningen af det valgte Apple Device Management system, de valgte programpakker, konfigurationsprofiler (til fx WiFi, Printere) og lignende.

Vi opsætter også:
– Microsoft Office 365 apps
– Google Workspace apps
– Teams/Webex/Zoom
– Kryptering(Filevault)
– Self Service portal
– Managed System Update
– Microsoft Azure AD login
– Google Workspace login

Samlet pris:
19.995 Kr.
Prisen inkluderer alt nævnt i de tre ovenstående trin. Vi bruger 3 dage, og så er dit Apple-miljø opsat og igang.
Hvilket management-system?

”One size fits all” passer desværre ikke altid, så vi har specialiseret os i flere managementsystemer, så vi kan hjælpe dig bedst muligt.

Vi har stor erfaring med følgende systemer:

Jamf logo
Jamf

Jamf hjælper organisationer med at få succes med Apple.
IT skal styrke slutbrugeren, og med Jamf får dine medarbejdere den fulde Apple-oplevelse, og du får fuld kontrol og forhøjet sikkerhed.

Uanset om du har en håndfuld iPads eller tusindvis af Mac-, iPhone-, iPad- og Apple TV-enheder, har Jamf en intuitiv løsning til enhver organisation af enhver størrelse, der opfylder ethvert niveau af teknologiske behov.

Addigy logo
Addigy

Med Addigys SaaS-platform får du en uovertruffent cloudbaseret løsning til administration og vedligehold af virksomhedens Apple-enheder.

Uanset om I har 5 eller 5.000 enheder, er det enkelt at implementere Addigy og Apple Business Manager.

Mosyle logo
Mosyle

Mosyle er moderne Apple administration til erhverv og skole/uddannelse. Over 20.000 virksomheder og skoler/uddannelsesinstitutioner har valgt Mosyle, da de udskiftede deres gamle Apple Device managementsystem.

Mosyle nytænker tilgangen til Apple Device Management og sikkerhed med Enterprise løsninger til både erhverv og uddannelse uanset størrelse.

Apple Device Management
– en del af ENVO Device Management

Apple Device Management er et integreret modul i vores ENVO Device Management-løsning.
I ENVO Device Management kan du tilkøbe services modulbaseret, alt efter hvad din virksomhed har behov for.

Vi kan stå for alt vedrørende din IT, og vi kan stå for brudstykker af din IT,
alt efter hvad du ønsker.

 

Priser

Herunder finder du forskellene på vores Apple Device Management hvor vi udelukkende tager hånd om dine Apple enheder i et eksisterende eller nyt miljø, samt vores ENVO Device Management hvor vi tager hånd om alle dine enheder på tværs af platforme. Det er også muligt at tilkøbe vores Service desk og Support modul.
Apple Device Management
300 kr.
pr. bruger pr. måned
checkmarkimg
Gælder alle Apple enheder (macOS, iOS, iPadOS, tvOS)
checkmarkimg
Konfiguration af software
checkmarkimg
Overvågning af alarmer
checkmarkimg
Udbedring af alarmer fra første til tredje niveau
checkmarkimg
Change Management
checkmarkimg
Rapportering i faste intervaller m. KPI, service delivery manager etc
Vi planter ét træ pr. medarbejder pr. måned.
ENVO Device Management (alle moduler)
500 kr.
pr. bruger pr. måned
checkmarkimg
Gælder på tværs af platforme (Windows, macOS, iOS, iPadOS, tvOS, Android)
checkmarkimg
Konfiguration af software
checkmarkimg
Cloud system administation på al SaaS
checkmarkimg
Overvågning af alarmer
checkmarkimg
Udbedring af alarmer fra første til tredje niveau
checkmarkimg
Jagt og udbedring af sårbarheder på endpoints
checkmarkimg
Change Management
checkmarkimg
Rapportering i faste intervaller m. KPI, service delivery manager etc
checkmarkimg
Fysisk håndtering af arbejdsredskaber (kun i Københavnsområdet)
Vi planter ét træ pr. medarbejder pr. måned.
Moduler på ENVO Device Management:
Software configuration management

Drift af software på alle former for arbejdsredskaber. Servicen indeholder at vi laver software og konfigurationspakker og vedligeholder dem på tværs af alle platforme. Vi bruger en række forskellige værktøjer som eksempelvis JAMF, Microsoft Endpoint Manager, Mosyle og Addigy.

125,00 kr pr.bruger pr.måned ved køb af modulet alene

System administration i SaaS dashboards

Vi tilbyder driftservice af alle Software-as-a-Service tjenester, hvilket inkluderer blandt andet Microsoft 365 og alle cloud baserede tjenester som er relevante for styring af software og produktivitet på arbejdsredskaber.

50,00 kr pr.bruger pr.måned ved køb af modulet alene

Overvågning af alarmer

Når der kommer en alarm fra antivirus systemet, eller Data Loss Prevention systemet sukker efter opmærksomhed så holder vi øje med alarmer fra det, og kan gøre opmærksom på når der er noget væsentligt der bør håndteres.

25,00 kr pr.bruger pr.måned ved køb af modulet alene

Udbedring af alarmer

Hvis man ønsker at vi håndterer alarmer fra initiel fejlsøgning og frem til løsning af dem så kan dette ligeledes laves til fast månedlig abonnementspris eller fra gang til gang. Vores teknikere har en bred vifte af specialistkompetencer og kan knuse de værste problemer.

75,00 kr pr.bruger pr.måned ved køb af modulet alene

Vulnerability management

Forebyggelse er den bedste kur. Med det i tankerne gør vi en aktiv indsats for at fange sårbarheder som hackere kan udnytte til at komme ind på dit netværk.

100,00 kr pr.bruger pr.måned ved køb af modulet alene

Change Management

Der kan være en masse koordinering og kommunikation med andre leverandører, med afdelinger, med software producenter for at få information og aftaler på plads, og få skrevet den rigtige mængde dokumentation. Læn dig tilbage og lad os håndtere alt dette ved at tilkøbe Change Management.

75,00 kr pr.bruger pr.måned ved køb af modulet alene

Fysisk håndtering af arbejdsudstyr og arbejdspladser

Nogle af vores kunder har personale som laver unboxing, kabling af skriveborde, bortskaffelse af gammelt udstyr og andet. Der er også nogle som ikke har og for disse kan man tilkøbe vores workspace service hvor vi laver arbejdet med fysisk tilretning af arbejdspladser og arbejdsredskaber ude hos kunden.

50,00 kr pr.bruger pr.måned ved køb af modulet alene

Interesseret i at komme i gang?

Lad en af vores Apple Specialister ringe dig op, så vi kan vende dine muligheder.
Mark Lajer
Mark Lajer Partner, Apple Specialist



    Når du udfylder formularen, accepterer du samtidig vores betingelser for behandling af dine personoplysninger.