Apple Device Management
Få kontrol over enhederne i din virksomhed
Har du mistet overblikket?
Med Apple Device Management hjælper vi dig med, på kun 3 dage, at få styr på din virksomheds Mac-enheder.
De Mac-enheder der i dag ikke er administreret i et mangement system, kan du hurtigt og nemt få administreret, så du bl.a. sikrer at det kun er de der bør have adgang til din virksomheds systemer og data, der har det. Du får kontrol over hvilke enheder der bruges af hvem, og hvilke ansatte der har adgang til forskellige systemer og data.
Hvis du allerede har et eksisterende system, kan vi også integrere dine Mac-enheder det.

Få overblik med Apple Business Manager
Apple Business Manager er en webbaseret portal, der hjælper jer med at implementere iPhone, iPad, Mac og Apple TV. Og I kan nemt give medarbejdere adgang til Apple-tjenester, administrere tilmelding af enheder samt distribuere apps, programmer, bøger og software – alt sammen fra ét centralt sted.
ENVO IT anbefaler alle virksomheder som har Apple enheder at oprette Apple Business Manager, som iøvrigt er gratis – og vi hjælper gerne.

”One size fits all” passer desværre ikke altid, så vi har specialiseret os i flere managementsystemer, så vi kan hjælpe dig bedst muligt.
Vi har stor erfaring med følgende systemer:
Apple Device Management
– en del af ENVO Device Management
Apple Device Management er et integreret modul i vores ENVO Device Management-løsning.
I ENVO Device Management kan du tilkøbe services modulbaseret, alt efter hvad din virksomhed har behov for.
Vi kan stå for alt vedrørende din IT, og vi kan stå for brudstykker af din IT,
alt efter hvad du ønsker.

Priser















Drift af software på alle former for arbejdsredskaber. Servicen indeholder at vi laver software og konfigurationspakker og vedligeholder dem på tværs af alle platforme. Vi bruger en række forskellige værktøjer som eksempelvis JAMF, Microsoft Endpoint Manager, Mosyle og Addigy.
125,00 kr pr.bruger pr.måned ved køb af modulet alene
Vi tilbyder driftservice af alle Software-as-a-Service tjenester, hvilket inkluderer blandt andet Microsoft 365 og alle cloud baserede tjenester som er relevante for styring af software og produktivitet på arbejdsredskaber.
50,00 kr pr.bruger pr.måned ved køb af modulet alene
Når der kommer en alarm fra antivirus systemet, eller Data Loss Prevention systemet sukker efter opmærksomhed så holder vi øje med alarmer fra det, og kan gøre opmærksom på når der er noget væsentligt der bør håndteres.
25,00 kr pr.bruger pr.måned ved køb af modulet alene
Hvis man ønsker at vi håndterer alarmer fra initiel fejlsøgning og frem til løsning af dem så kan dette ligeledes laves til fast månedlig abonnementspris eller fra gang til gang. Vores teknikere har en bred vifte af specialistkompetencer og kan knuse de værste problemer.
75,00 kr pr.bruger pr.måned ved køb af modulet alene
Forebyggelse er den bedste kur. Med det i tankerne gør vi en aktiv indsats for at fange sårbarheder som hackere kan udnytte til at komme ind på dit netværk.
100,00 kr pr.bruger pr.måned ved køb af modulet alene
Der kan være en masse koordinering og kommunikation med andre leverandører, med afdelinger, med software producenter for at få information og aftaler på plads, og få skrevet den rigtige mængde dokumentation. Læn dig tilbage og lad os håndtere alt dette ved at tilkøbe Change Management.
75,00 kr pr.bruger pr.måned ved køb af modulet alene
Nogle af vores kunder har personale som laver unboxing, kabling af skriveborde, bortskaffelse af gammelt udstyr og andet. Der er også nogle som ikke har og for disse kan man tilkøbe vores workspace service hvor vi laver arbejdet med fysisk tilretning af arbejdspladser og arbejdsredskaber ude hos kunden.
50,00 kr pr.bruger pr.måned ved køb af modulet alene
Interesseret i at komme i gang?
